dijous, 6 de juny del 2024

SECCIÓ SENDERISME - EXCURSIÓ 319

25 de Maig 2024

Vallter 2000 - Cabana dels Alemanys - Ribera del Catllar

Recorregut llarg: 10,470 km (circular) - desnivell +637 mts. Dificultat mitjana.

Recorregut curt: 7,360 km (circular) desnivell +377 mts. Dificultat baixa.

Lloc de trobada i hora de sortida: Sortida en autocar a les 06:45h a la rotonda de lentrada Teia.

Ruta llarga: Sortirem de l’estacio d’esqui Vallter 2000 pujarem direccio Portella de Mantet a mitja pujada

girarem a la dreta per arribar a la Portella de Morens, allar anirem un troç plans i despres començarem

a baixa suament pel llom de la montanya fins arribar a Collets Verts allar girarem a l’esquerra per una

forta i llarga baixada fins arribar a la Cabana de les Soques (runes) seguirem i passarem per un refugi

de pastor i planajan arribarem al Refugi dels Alemanys, tornarem desfen el cami fins la Cabana de les

Soques allar comença una pujada llarga pero tranquila fins a sota la Portella de Mantet on puja

fortament fins arribar a dalt allar ja baixada fins Vallter 2000.

Ruta curta: El autocar ens deixara a Setcases, allar comença un cami que baixa pel costat del riu i que

arriba a l’ermita Mare de Deu del Catllar despres de la visita pujarem per la Ribera del Catllar troban el Salt Petit i el

Salt de Quer Roig, atravassarem un pont de fuste i arribarem al Salt de la Closa del Bac desfarem un tros de cami i

tindrem una forta pujada que ens portara ha passar per la Font de Sant Marti i la Cabana del Ras, allar ja anirem plans

passan per el Roc de l’Aliga, el Salt del Torrent de Pastuira el Roc d’en Coima acabat a Setcases.