dilluns, 11 de juny del 2018

Dissabte  21 de gener 2017
SANT FELIU DE PALLEROLS –  SANTUARI DE LA SALUD –  COLL DE CONDREU
(Garrotxa Collsacabra)

Punt de trobada. Rotonda Passeig de la Riera de Teià.  7.00 hores.
Itinerari autocar. Teià – Sant Feliu de Pallerols. Distancia 117 km. Temps 1.45 h.
1r.  Nivell. Dificultat fàcil moderat. Distancia 15 km. Desnivell acumulat 810 m. Temps 5.30  h.
2º.  Nivell. Dificultat fàcil. Distancia 10.5 km. Desnivell acumulat 290 m. Temps 4.00 hores. Descripció de l’excursió.
9.00 h. Comencem a caminar, passant pel centre de Sant Feliu de Pallerols i anirem a cercar el camí  direcció el Coll d’Uria, arribats al coll, esmorzarem. Havent esmorzat, reprenem el camí, creuant la carretera i continuem pujant, entrant en un camí direcció el Clot de l’infern i La Freixassa, arribarem a la zona de Roca Roja. (cal anar ben agrupats, es un lloc perdedor i cal anar en compta de no patinar, les fulles tapen el camí) Deixat aquest indret, sortint del bosc, ens trobarem la masia de Roca Roja, on podeu observar una de les millors panoràmiques d’aquesta zona de la Garrotxa. Continuem direcció el Pla d’Armadans, fins arribar a la Font de la Bassa Castanyera, arribats aquest punt remuntem el camí direcció els estanys de La Jaceta i La Cabana de la Jaceta, continuem direcció el Santuari de La Salud, on podem divisa un gran panoràmica sobre Sant Feliu de Pallerols. Deixant el Santuari anirem a les Roques Encantades i seguidament a poca distancia arribarem a Coll de Condreu, punt i final del recorregut.
9.15 h. 2º Nivell. Arribats a Coll de Condreu començarem a caminar amb una forta pujada, (90m de desnivell i 700m de distancia) una vegada dalt, no hi hauran mes desnivells importants, seguin l’itinerari previst, passarem per Les Roques Encantades, Santuari de la Salud, Masia Roca Roja, Pla d’Armadans, Masia d’Armadans i finalment per una pista asfaltada, arribarem al Restaurant de Coll de Condreu.                                                                                                                                               14.15 h. Final del recorregut.                                                                                                               15.00 h. Dinar en el Restaurant  Coll de Condreu.                                                                    17.15 h. Viatge de tornada a Teià.                                                                                                                                                        19.00 h. Arribada aproximada a Teià.