dilluns, 11 de juny del 2018

Punt de trobada: Rotonda Passeig de la Riera
Hora 7,00
Desplaçament: Autocar
Teià – Entrada Aparcament Montserrat/Santa Cecilia 70 Km  1,30 hores.

Nivell 1. Dificultat  baixa. Desnivell negatiu  450 m . Temps 4,00h.
L’autocar ens deixarà  a la entrada al aparcament del Monestir, i pel camí  del Degotalls anirem  els Apòstols i  a la Plaça del Monestir on tindrem una estona per donar una volta pel santuari. Acabada la visita anirem a la sortida del funicular de Sant Joan on agafarem el sender que ens porta a la creu de Sant Miquel  i Pla de Sant Miquel, on enllaçarem amb el camí vell de Montserrat  que ens portarà a Collbató . El autocar ens estarà esperant per anar  a recollir l’altre grup.
Nivell 2 .Dificultat  mitja.  Desnivell  acumulat   550 m.  Temps 5,00 h.
L’autocar ens deixarà a Santa Cecilia, molt a prop del camí que ens porta a la canal de la Llum per on pujarem fins el coll del Migdia. Fent una curta baixada pel torrent del Migdia trobarem el camí cap el  Montgròs (1133m), un mirador de primer ordre a Montserrat.
Desférem el camí fins la font de la Cadireta i després de pujar uns metres pel torrent del Migdia., ens desviarem a la dreta per anar al Camell de Sant Jeroni, on seguirem pel camí dels francesos que arriba al pla entre  la Vinya Nova i Can Jorba i amb poc mes de un quart arribarem prop de la  Vinya Nova, on estarà esperant l’autocar per portar-nos al restaurant El Celler de la Guardia.
Hem previst arribar a les 14.30 al restaurant.
Tornada a Teià a les 17.00 h.
Arribada prevista a Teià 19.00 h.