dijous, 27 de maig del 2021

COMARCA BERGADÀ

LLARGA : Distància 11,5 quilòmetres; desnivell positiu 930 metres

CURTA : Distància 8,2 quilòmetres; desnivell positiu 650 metres

Per compliment de les mesures Covid:

La sortida serà en cotxes particulars. Es conservaran les distàncies de seguretat de 1.5 metres mínim i en grups de màxim 10 persones

Tots els assistent complimentaran el full autoresponsabilitat si no ho han fet abans

Aparcament i lloc de sortida: Aparcament de La Font Freda (Carretera de Saldes a Gosol, desviament cap a Coll de la Trapa. Entre dos i tres quilòmetres passats Saldes cap a Gósol més o menys)

Sortida des de Teià: concentració a les 07:00 a l’aparcament de Can Llaurador (no a la Rotonda)

Inici caminada a les 09:00 a La Font freda

Ruta Comuna a Llarga i Curta: Sortint de l’aparcament cap a La Font Freda i La Font de L’Orri en pujada sostinguda i a estones feixuga fins arribar al Cap de la Canal Llisa havent caminat 2,5 km i fet 500 mt de desnivell. A partir d’aqui el camí es molt més suau (100 mts de desnivell en 1,5 km.) en direcció al Refugi Delgado Ubeda i el cim de la Gallina Pelada (2.321). Retrocedim cap el Cap de la Canal Llisa. On els de la curta desfaran en baixada el camí cap a la Font Freda.

Afegit Ruta Llarga : Un cop al punt on es separen les caminades la llarga anirà pel PRC79 cap a La Creu de Ferro (2.297) i seguidament emprendrà el camí del Barranc de les Llobateres. (Si hi ha temps i ganes es pot pujar al Serrat Voltor 100 mts més de desnivell amb petites grimpades). Després continua baixant fins arribar a la carretera de Coll de Trapa i es dirigirà cap al lloc on tenim els cotxes.